igår,idag,imorgon,föralltid 💜

det finns ju folk,& så har vi folk.
men det kommer alltid finnas dessa som man älskar oavsett vad
de som får en att gå fastän man bara vill ligga ner
de som aldrig slutar pusha en fast man är negativ
det finns en människa,som alltid satt mig först
vad än som hänt eller vad jag än lyckat satt mig i för sits
fast jag inte förtjänat det,eller just gjort det,
så har jag alltid haft en hand på min axel.
som stått upp för mig vad än folk sagt,
skyddat mig genom att göra sig oense med folk för min skull,& utan anledning. 
hur hyllar man egentligen en sådan människa?
hur ger man den personen allt man vill fastän man inte kan?
 
min älskade storebror,inte ett steg utan dig. 
du har alltid skyddat min rygg,& jag din.
vad de än gällt eller vad vi lyckats med så har vi alltid skyddat varandra.
stått upp för varandra,& många gånger stått ut med varandra.
du är det bästa våra föräldrar gett mig.
inga pengar,materiella ting, inte ens min jäkla sjukdom skulle jag byta ut dig emot. 
 
vetskapen att vi har samma blod i våra ådror,
gör att jag står ut med allt.
det finns ingen som du;ingen som kan ta din plats.
dig har,& kommer jag alltid att göra allt för.
du är det bästa som finns,glöm aldrig det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0