☆☆☆

så varför går du ständigt tillbaka till den där killen som sårar dig, som fått dig att gråta så många gånger? svaret är egentligen simpelt - tanken ligger hos dig. tanken hur du vill se på din relation & hur du vill uppleva det du lever i. om du enbart levt under dåliga förhållanden, bräcklig kärlek & aldrig upplevt riktig tillit, då är det den enda kärlek du känner till & lever för den. oavsett vad som händer i ditt förhållande går du tillbaka, förlåter & ser förbi misstag.

 

man kan säga att du trampar över dig själv, men jag vet, att du vet.. att du förtjänar bättre.

 

alla har vi olika tankar på hur man vill leva livet, hur man ser på saker och vad man värdesätter. så varför träffa en människa som du gillade från första början och sedan börja redigera den till att vara en person den inte är? det kommer resultera i att personen tvärvänder och gör precis tvärt emot! “du ska inte säga till mig hur jag ska leva mitt liv” 

 

är du inte nöjd & lever på andras villkor - börja leva. livet är för kort för begränsad kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0