jag skrattar idag

idag har de varit full fart hela dagen!
vaknade halv 11, då va det bara till att kliva upp
& pallra sig till skolan där en söt beatrix väntade!
gjorde en engelska uppsats,fattar ni, JAG & engelska.
helt otroligt.
meen, bara jaag får ett g så är jag nöjd. mer än nöjd.
slutade skolan 16.00, då blev de platta i matta till min söta
elin som jag inte träffat på länge.
får passa på medan benne är i thai, höhö ;>
fixat med en massa papper & en tripp till borlänge för att
få dem fullbordade.
så nu är allt skickat & så får vi hoppas på det bästa.
men ja ä intä bittä.
de får jag tacka mina fina vänner & mamma♥ för!

har hunnit med att sola också, fytusan de var jag värd!
skönaste på länge, så dags att slänga sig i duschen känner jag
ingen vidare hit & lukta bränt fläsk faktiskt ;*
take care, för de tänker då jag göra!
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0