imorgon får jag säga att imorgon åker jag hem!

såg seriöst de roligaste jag sett i hela mitt liv nyss
de va en kärring utanför lägenheten vår som hade fått
fetingpunka på sin permomobil eller va tusan de heter
& tammefaan så körde hon obrytt ändå!
fan att mobilen var död,hade ju lätt varit värt & ta kort på ;'D
skrattar än,de va fasen grymt!

två pass gjorda denna vecka nudå
tvääärslut! tur de bara är sommarjobb,
för tunga grejjer för mig dehär alltså ;) haha...
meen,på torsdag får jag komma hem till min bäjb igen
känns la bra gött!

nej nu blir de ut & kolla på omgivningen,möta upp mammsen & ewa
sen tillbaka & sööövä,eller a,efter film & vinmys :)
alexander är ju inte så mycket & hurra över,
telefon dator & snarka,de är hans kvällar :')
nej men skit på er

pösssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0