troubles will come,and they will pass

installerade precis msn på min dator
& lär erkänna att de kändes bra onödigt.
inge vidare ofta man är inne där precis ;p

förövrigt har denna dag varit helt okej.
varit supertrött precis hela dagen dock
fastän jag sovit hela natten,konstigt nog.
skulle tippa på att de handlar om fömycket sömn ;p
& ikväll lär det bli helt tvärt om eftersom babe är i stockholm (n)
inte bra dedär,för då kommer jag aldrig upp i tid & imorgon vankas det apu.

just nu sitter jag & skriver inköps-lista med mor min
dom har ju skapat en tradition här om att lämna mig hemma själv
så denna gång blir det domenikanska i två veckor,själv lär jag stanna här..
bu&bä,man vet ju hur bra de blev när dom var borta förra året haha...
iår har hon nästan bara plastblommor framme,undra varför :')
dock är de ju ett nytt år & nya möjligheter,men 2010 var ett grymt bra år lär jag säga!

nu ska jag forsätta kvällen med att låsa in mig på mitt rum & slå på en bra film
sno popcorn av pappa ska jag också göra,finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0