sluta upp att bara klaga, gå till kamp mot list och svek

huaah va längesen man orkade skriva här
blir la lätt så när man har annat skoj för sig..

har kommit igång på apu'n nu äntligen
så sjukt skönt att bara gå i skolan tre dagar i veckan
om man nu ens kan kalla det tre haha ;>
men jag klagar inte!
detta duger mer än bra för mig
jag gör iaf mitt bästa & med det får vi hoppas
att jag förhoppningsvis kommer någonstans.
det är 1000 ggr bättre än samsam,de som räknas!

lilla anna har även gått & blivit stor,
fixat körkort & följt med på en hujäkla kväll..
bra folk ger bra kvällar!
så dessa två senaste har varit topp.

har precis slängt mig i soffan & tagit några djupa andetag
har nämligen lagat mat åt mamie & mig,
passa på medans pojkarna är borta för då går de ju åt en hel del!
men jag saknar dom redan,de är för lugnt & tyst här..
att mista sin bror är inte de enklaste heller,men de blir lätt så.
mår han bra,så mår jag bra :)

nu ska jag väcka sara & skriva till min babe!
hörs om ett halvår eller liknande ;>

Kommentarer
Postat av: annis

Nejdu, dags med daglig uppdatering tycker jag ;)

2011-01-25 @ 08:00:27
URL: http://aanniiiss.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahaha,yaah men de är ju drygt ;> de kommer de kommer!

2011-01-25 @ 17:57:20
URL: http://jnnfer.blogg.se/
Postat av: annis

äsch då de går fort när du väl börjat skriva ;)

2011-01-25 @ 19:46:40
URL: http://aanniiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0