fail

jag blir totalt galen på mig själv!
skulle vilja kalla mig världens slöaste & förjävla dum
men de skulle bara sänka min självbild ;b
tänka får man,så de tänker jag göra!

& anna,dig vill jag ge ett tips.
sluta klaga!
kom med en cola ist..
då får jag njuta,& du nyttja ditt körkort ;)

kom precis hem från sara & säter
blev en solana-vända för våran del
efteråt blev de till att snacka om vikt
vi kom iaf fram till att vi är nöjda som det är
& de är ju de som är huvudsaken intesant.
så bmi-saken eller va de nu heter,den pissar vi på.
vi gillar de vi ser! & bra är väl de.

imorgon kommer min älskade vic hem!
love it, så efter slavandet på apublablabla
så ska jag kidnappa den damen & bjuda henne på godis!
en feting.kram ska hon iaf få, för de är hon allt värd ;*

Kommentarer
Postat av: annis

Du skulle sagt tidigare då så hade jag brummat över med en cola till dig ;)

2011-01-26 @ 23:05:55
URL: http://aanniiiss.blogg.se/
Postat av: jennifer

nästa gång! :D

2011-01-28 @ 19:45:27
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0