det blir vad man gör det till,så vi gör det föjä'la bra!

underbara fredag.
& vad händer?jo de ska jag säga
absolut ingenting & det är grymt skönt!
jag & min sötnöt sitter vid köksbordet vid varsin dator
& pillar på lite olika sidor,fint söllö..

annie är på g hem/snart klar i hope?!
så då blir de till & dra ut på äventyr
bra sugen på att åka någonstans lååångt bort,bara för att typ
skulle va bra nice,&drygt&dyrt...!
men hä blint nå,för jag har bokat mat hos söta svärmor
MUMS!hon kan laga mat hon. :)

well,de blir te & åka in till älskade luderhora & kika lite nu
anna är finally klar,så
kanhända att man ser en kändis eller två =)
lär träffa emmely iaf för de lovade jag igår.

overANDout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0