smärtan är endast värdefull när du vet att du har lärt dig något av den.

tjingtjong.
shit va fort den här dagen har gått
haft massor, & då menar jag verkligen massor, att göra.
klent med kändisar idag dock,bara ss som var in en sväng
några såg man utanför som åkte runtrunt med massa grus,ha
pensioners-marathon vill jag lova,tog aldrig slut.

well, nu sitter jag hemma hos sara & vilar fötterna
dom.gör.förbannat.jävla.ont
men de blir väl lätt så när man legat på latsidan lite för länge
& nu börjar jobba två dagar i veckan :)
men jag gnäller inte,jag trivs som sagt!

nu ska jag vänta på att bby ringer
efter det blir det till & kolla på avatar
jag bara älskar den filmen.
sen imorgon,då ska jag fixa skallen,äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0