that's all i can offer at the moment

jag är skithungrig
samtidigt som jag mår illa & vägrar att äta.
weeei snart kommer parkinssons med andra ord
jag behöver min räddare i nöden
alla borde ha en sådan,som får en på fötterna fast det är svårt
jag får helt enkelt säga det till honom!

sara kom precis hit om ni ville veta
& inte ens hon kan få mig på humör,konstigt nog
meeeen,om man tar en cigg eller två på det hela
toppat med en burkcola,då kommer man på topp igen
tänk för att de vet jag,har gjort så i flera år nu :')

orkar inte skriva nå skit här,
säger jag när jag redan skrivit en del.
fail
whatever,funderar starkt på att radera internet från min dator
fatta soft & slippa allt
& alla.
när jag bli stor ska jag flytta ut i en hydda i skogen!

Kommentarer
Postat av: Emma N

Hydda i skogen jennifer? Du som är så mörkrädd :p

2011-02-09 @ 15:18:19
Postat av: anna

Du är rolig du;p inte tror jag att du klarar av att ta bort internet ;)

2011-02-09 @ 17:47:45
URL: http://aanniiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma,du har en stor poäng där!

anna; de skulle jag faktiskt lätt kunna göra :)

2011-02-09 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0