somewhere far along this road he lost his soul

har precis tryckt i mig massa mat
ölen ligger på kylning
nyduschad, så nu fattas bara fix&sånt
sen blir det till & korka upp när sara kommer :)
tycker jag har varit nykter bra mycket nu på sista tiden
så tänkte unna mig en kväll med lite mysdricka osv
& vad kvällen har att erbjuda oss,det får vi helt enkelt ta reda på
att vara utan planer slutar bäst :)

tänkte som så att vi skulle ta med oss annie ut också
tycker inte att det är okej att låta en nybliven 18-åring sitta hemma själv
om helgerna ha allmänt skittråkigt :)
blir väl lätt så är man har en häst att pula en massa med kan jag tro

minns mycket väl när jag skulle hjälpa johanna.h att ta in delajla
jag trodde seriöst att jag skulle dö,pissade nästan på mig iaf.
farliga djur dedär :)

nej nu ska jag attackera min sovande jakob
det är tusan det enda han gör om dagarna ;p
hörs då
-
i mean after all the things that we've been through
i mean after all the things we got into
hey yo,i know of some things that you ain't told me
hey yo,i did some things but that's the old me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0