regnet de öste ner, men va gör väl de

kom precis på en massa jättebra minnen
som dendär gången jag & ett par snygga drog till stockholm
för att avnjuta grönan en hel dag,det var awsome!
*
så helt plötsligt blev jag jättesugen på att åka ner dit över en helg
shoppa sate njuta av livet & bara påminnas om vilka underbara pärlor jag har!

btw, johanna gav mig massa råd & fixade i mig mer förnuft än de jag redan har igår
man blir bara klok av den bruden
jag komer aldrig kunna tacka henne nog för allt hon gjort för mig.
så jag kom på ett till motto ;
när jag blir stor, då ska jag vända ryggen till HELT.
& det är de ytters som kan idag
även om dom framstår sig som de
dom starka visar sina svagheter & lär sig av sina misstag
resten, finner jag inga ord till så de kanske jag återkommer med!

nu ska jag inta soffan med min prins & kolla på film.
jag är så stolt över att han är han!
puss på er

Kommentarer
Postat av: annis

Du är bra du jennifer & jag är glad att jag har dig ;*

2011-02-16 @ 20:37:05
URL: http://aanniiiss.blogg.se/
Postat av: jennifer

du är söt pluttan! glad att jag har dig med

2011-02-19 @ 16:20:27
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0