people who get the upper hand for easy, usually end in disaster.

jag förstår verkligen inte vissa människor
då riktar jag mig emot dom som tydligen mår bra
av att förstöra för andra.
till en början kan jag förstå att det finns avund eller vad det handar om
men nu, nu tycker jag att de är dags att acceptera
& gå vidare?

helgen har varit skitbra samtidigt som den har sugit totalt
bra folk vet vad det handlar om,
med andra ord sådana som bryr sig.
så ett stort tack till dom
& främst till babe som kunde säga sanningen.
framsteg är bra & motgångar gör det bättre.
förhoppningsvis så kommer  ingen att lyckas sära på oss med ljug
men som sagt,vi förstår varandra bara bättre & bättre <3

Alexander, jag älskar dig!
man kan inte ha en bättre & förstående bror.
tack för du finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0