en annan del av måndag

and here we go...
sitter i köket & hänger mer än vanligt
precis tryckt i mig en massa spagetti & köttfärssås så nu är jag fetingmätt
pappa kan laga mat han!
så nu sitter jag här & samlar kraft till att orka gå på toa & avsluta med en cigg
intressant va??!?!? :)

jakob slängde sig i duschen & intog sängen
snart kommer de låta som att taket lyfter
min karl kan snarka han!
snacka om att vara slö
kommer hem & gnäller över att han setat på kurs en dag
mm men vi andra då,nej vi har ingen talan.. ;p
meeen, om han ska sova nu så kommer han inte sova inatt
då håller han mig vaken & jag skiter i apu'n
så därför tänker jag gå upp & hoppa på honom
han älskar mig, jag vet det ;* ehe.

glömde nästan, tack underbara ss som körde mig till skolan idag
ni skulle ha sett mitt face när jag fick den bra'iga nyheten.
gladast idag  framöver är jag!


peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0