click clack *

Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag hatar dig
Fast du skrev på MSN om hur mycket du sakna mig
Skiter i det där du e inget jag skulle bara säga
Att du är en hora och dina fötter luktar skit
Du kunde inte få mig så du golade
Vad fan trodde du själv du klär dig som en fucking lodare
Ditt jävla smuts fattar varför din pojkvän spola dig
Så ta och gör världen en tjänst och hoppa någonstans
Jag skulle vilja se dig dö en långsam död
För planer om ett självmord har du mångas stöd
Det finns inget annat som jag gör
Mer än att önska dig ett missfall i vecka 33
Du borde inte få finnas nej du e för ful
Ingen vill ha dig på jorden så var snäll och dö nu
Försökte förstöra mellan mig och tjejen men nää du
Jag håller tummar för att du blir våldtagen imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0