how low can you go

kom hem för en liten stund sen
BRA SKÖNT kan jag lova
har paddlat cpkanot sammanlagt 1 mil & tältat i skogen på de
jag & johanna sög bokstavligt talat
men hemvägen,då jävlar speeda vi på!klarade oss tillbaka på en timme precis
bra nöjda var vi då,först desutom ;)
varit riktigt roligt förutom dom stora problem jag hade
men man är ju inget amatör så de var bara te & bita ihop :)
ruskigt glad för det är jag! körde burken i skogen vid 23 tiden
mörkt jävlar vilket därmed gjorde så det blev sjukt svårt
spelade ingen roll hur snabbt man sprang,man såg ändå inte vem det var :')
filip & johanna fuskade hela tiden,såklart
'jennifer håller på med mobilen 1.2.3'
nej, faktiskt inte!
mytare ;> well, de va bra kul iaf,men tänker å inte göra om det haha...
bästa var ändå flygturen filip gjorde över eric,klockren!
nu blir de öl & grilla med ett par,riktigt härligt
& inte nog med det så kommer brow ut med sina kompisar om ett tag
vrålparty på bushen ;>
hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0