i want the world to see you be with me

jag mår för bra
vaknar med ett stort leende all the time & somnar med ett större
de är så här de ska vara alltså =) asa nice!

tog mig en sovmorgon idag eftersom jag & cc'guurl har varit
uppe med tuppen dom senaste två mornarna.
bra skönt har det varit & imorgon ska vi upp tidigt igen
så jag stannade hemma från skolan idag
förtjänar det faktiskt mer än väl :]

nu ä iaf allting klart & sådär med skolan
ska dit på måndag för ett sista möte
shit happens,men de ä väl som det är
ha ju bara mig själv å skylla så ;>
men inte bölar jag för de,hä kommer bli bra tillslut

well,hört att de är sweet 30 c ute
så nu blire ut & plugga satan
har en hel del & ta tag i,minst sagt :)

& jag måste ju faktiskt skryta lite
johanna ringde mig igår & frågade om inte jag kunna vara så snäll
& hjälpa henne med hästen typ hela dagen
eftersom hon skulle träna med delaila [hennes häst]
& eftersom jag alltid ä snäll så ställde jag mer än gärna upp
jag hatar hästar, ä så sjukt rädd för dem så de finns inte.
...
den färden slutade med att jag stod & höll i na helt själv
& fick ut henne från transporten t.o.m ;) asa nöjd brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0