ute krigar vintern emot våren

jag är glad lycklig & säker
& för den delen så är det fredag hela dagen!
jag tror på detta,mer än jag någonsin gjort förut
& behöver inte fake-vänner på köpet
jag nöjer mig med bara dig
& det kommer jag även att göra,föralltid :]
jag kommer gå bredvid dig,vad än det gäller
& även med världens största leende :')

you take me higher & inget kan stoppa oss nu!


som de ser ut nu så blir de gävle ikväll & rättvik imorgon
asa nice !
fint väder är det också,synd att de blåser storm bara ;p
blir te & sova en sväng så man orkar kvällen
denna förbannade migrän ;>
senare blire mat me a'la familia & provsmaka champagne
så man vet vilken man ska beställa in tills senare! gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0