ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

galen helg = underbar helg
nog allt kan man ha kul utan alkohol iaf ;>
va nykter igår,redligt bakis hela dagen ändå så men sånt som händer
känner mig faktiskt bakis än
men de har väl sina förklaringar,inte varje natt/morgon man får köra
trodde aldrig vi skulle komma fram :p men hem kom vi!
tillslut

idag har ja varit med johanna typ hela dagen,talat om ett & annat
verkligen älskar den bruden,en av dom få vettiga :]
fruntimmer alltså,förstår mig inte på dem:'D
lika bra så tror jag ;b
nu ska jag försöka fixa min tv,lär köpa en ny sådan också
tekniska saker,inget för mig som sagt.
over and out!


kung 1000 ggr om :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0