my life be like

har egentligen inte tid & skriva
jag & mor min håller på för fullt med att prova balklänning
känns nästan som jag är bra sugen & ta den jag hade för 2 år sen
bra fin =)
meeen,de skulle ju vara trökigt,så blir nog te & ta den andra

gårdagen var kung
blir lätt så när man hade bästa folket vid sidan av :]
åkte med nicke & staffan,mycke härj & lite verkstad
som vanligt med andra ord :)
ett gott skratt fick vi oss även på hemvägen
synd bara att våra planer gick i stöpet ;>
lina fick även ett riktigt kap,synd han va 29 bara. HAHA
sen va de ju bra kul när,för mig, helt fel folk ringde
tur micke kunde sitta bredvid  & sköta svaren! fy va vi skrattade :D

nej nu ska jag fixa innan folket kommer
ikväll blir de lugna puckar,fick nog igår
thnks m8's,underbar kväll som sagt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0