lev farligt,dö ung,kom till helvetet som en kung!

de kommerå jag göra!

hooooooooome
fart & härj hela dagen,vilket märks
asa ont i huvudet verkligen & mobilen den går varm
men inte bölar jag för de :}
har bl.a. kollat på cc idag när dom spelade match i skäve
HAHA;trodde inte ens dom hade ett lag men aja
varade dock inte länge, hedemora gjorde ett mål (såklart) efter bara 2 minuter
sen va de ganska uppenbart om vilka som skulle vinna så :')
då begav vi oss på dagens äventyr ist
riktigt nice
nu ska jag kolla på a beatiful mind, sjukt bra film
verkligen en fuckemma film,lovar hon skulle gråta som ett barn om hon såg den :')
SOM vanligt.

Kommentarer
Postat av: fuckemma!

haha cp barn! nu ska jag ladda ner den du jävulberg:D älskarej<3

2010-05-06 @ 00:24:06
Postat av: jennifer

meh, de är sant ju! ;> älskar dig me,de vet du!

2010-05-06 @ 08:37:35
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0