keep my head held high

liv, mer liv, & ännu mer skoj!
är man samtalsämne hos folk
då lär man ju vara både spännande & intressant :]
räcker snorisen fingret & lever vidare
redan märkt att de inte spelar någon vidare roll hur mycket du hittar på
vi slutar inte skratta ändå! :) 
shot!

känner mig glad i hela kroppen btw.
sitter mer eller mindre & små-ler i min ensamhet här
men hä ä ju så hä ska va
bara 39 dagar kvar till studenten nu också, gr8!
tur sarrhedda har kollen,slipper vi andra räkna & ha oss ;>

så nu sitter jag & drar hem några filmer samtidigt som jag inväntar morsan
hon är ute i grådö & rider hästjäveln
efter det blir de nog till & sola
& om jag får bestämma,så blir det tusan lappen'glass på de också
VRÅLGOTT!
bästa med maj, för de ä ju då dom öppnar :)



there's always gonna be another mountain

i'm always gonna wanna make it move
always gonna be an uphill battle
sometimes i'm gonna have to lose
ain't about how fast i get there
ain't about what's waitin' on the other side
it's the climb
There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0