when i look at you my mind goes on a trip.

nu ni jävulsberg, ska ni få höra
jag har tröttnat nå så in i helvete på att åka bil!
så hädanefter, ska jag komma på något kul vi kan göra
istället för att t.ex. åka till fredriksberg
helt i onödan!
-
dock var det ju trevligt sällskap, så då går ju allting
& hade de inte varit för den onödiga trippen
så hade juförsig inte dagen planer uppkommit
från början va de bara vi tre som skulle ut & roa oss
men efter en svängom i vhyttan för att ta en rök med brudsen
så visade det sig att även dom ska partajja idag
göttmoes! tyckte dock dedär lät drygt
-
'går du in på onsdagen, går du in gratis på fredagen,
& går du in på fredagen, går du in gratis på lördagen'
-
festa hela veckan, yäyä
aja, ikväll blir de krogen iaf. & vi ska ha vrålskoj
om de så blir de sista jag gör :)
& gårdagen var guldvärd! efter fredriksberg så drog
vi till athena & käka pirre. fan, första ölen på länge
tacka nicke för de, nu har jag tillåtelse igen ;>
nej, nu lär jag slänga mig i duschen så jag blir klar någon gång
herr niklas tjatar redan :') fan va seg jag är....
-
men ah, vi hörs mates!
ses i dimman ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0