jag hatar att jag känner det jag känner

tony gav mig en massa beröm idag
& påminde mig även om att de var bra gjort av mig
för ett ig är ju lätt bättre än ett sträck :]
well, hade psykologi{christine} prov idag
skrev 3 ord som skapade en mening,
uppifrån & ner på alla papper
här snackar vi prestanda! nöjd

snart blir det till & vara med min älskade emma precis som igår
galet va ja älskar den bruden
hon kan då alltid att få en att le :')

ikväll blire öl,någon som blir förvånad?
naah de har jag svårt att tro :)
fullt ös medvetslös!
är faktiskt onsdag idag,vi som brukar köra på måndagar
denna kommer gå varm kan jag säga
älskar den!

hittade lite gamla idag igen,som vanligt!
här kommer en från vhyttan
vissa gånger,så hatade jag er verkligen! :]
men vad gör man inte för att bjuda alla på ett gott skratt
hrmf..


nä nu har jag bråttom! lär packa
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0