små små saker, som man gör.

fan, jag mår bra nu!
verkligen asa bra
tycker de verkar som att alla har tuff period and so one
fint & få sticka ut lite
allt flyter på i rasande fart, man har inte tid för & klaga
man lever ju faktiskt bara en gång, be happy vafan! :')
yaah, blev inge vidare mycket öl för mig igår
drabbades som vanligt av migrän, men inte böla jag för de
drog ut till nås en sväng för lilla anders skull
men drog lika snabbt igen när blicken landade på en person
tänk vad avskräckt man kan bli ibland :)
därför drog vi till athena istället för att träffa grabbsen
omogna människa dock, på toppnivå
förstår inte hur man kan ha så tråkigt liv att peka ut folk under 18
s.u.c.k.
men, martin kirrade biffen så där blev vi kvar till 01.45
toppen kväll! stort tack till magnus som körde!
nej, nuni ska jag titta på ceech and chongs up in smoke
lätt sevärd! skrattar så tårarna sprutar från början till slut ;')
take care, för imorgon blir det skridskor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0