pall mall and some coke !

hä vant igör nö!
dissat datorn totalt här på slutet, varit riktigt gött!
hittat tillbaka till vissa & blitt av me andra
de e såre ska va :}
flängt fram & tillbaka dygnet runt
tänk att man alltid har dom bästa kvar
vad som än händer :) fan, fränt ändå
tänker inte dela med mig av mina äventyr sen sist jag skrev
dom som har varit med vet lika bra som mig vad som har hänt
galet, va skoj vi hare jämt
somnar sent på nätterna & går upp tidigt om dagarna
livet har så mycket mer att erbjuda än sömn
så behöver man inte sova, så borde man skippa för de är
så mycket roligare =) hinner med mer saker å
& för den som inte visste, är man uppe på nätterna
då slipper man ju alla idioter, för då sover dom som små barn
EHEH, jag är så smart (y)
imorgon blire till & kika lägenhet... fett me nice
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0