när inget annat,spelar någon vidare roll

ibland får man tycka synd om sig själv,faktiskt
vaknade upp inatt, eller ah imorse
med att de stack till som fan i låret
när jag väl fick upp ögonen för att se vad det var för något
så upptäckte jag att det var en glasbit som satt fint intryckt där
vekligen asa jobbigt,ont jävlar dessutom!
dagen har rullat på med både positiva&negativa saker
som vanligt,med andra ord.
men nu ni, så tror jag att allting är på rätt väg iaf
de reder sig, det gör de alltid :}
keep head up be happy, vare någon som sa.
den här gången tänker jag inte tveka iaf
& snack kan man hålla för sig själv, för hä örk int ja nå!
mitt liv mina beslut mina problem
YÄSS!
för övrigt så vill jag medela för allmänheten att min stackars telefon
den är typ knäckt på mitten.
men eftersom man har flyt här i livet,så fungerar den ändå
med lite eltejp & tålamod så.
dock, går den varken att stänga eller lita på
så må hända jag inte svarar i första taget.
så bra mår den inte =)
nu blir de till att kika på film & stänga av
skjuter alla problem till morgondagen,orkar inte ens tänka mer.
tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0