maybe, another time

jag har varit busig, jappjapp!
gillart, eftersom det enbart är 3 st som vet om de
3 st som jag vet verkligen inte kommer yppa, ett ord
bra som faen
kom precis hem,hoppades på nykter
men nej....
skulle in på krogen i borlänge
väl framme på parkeringen så
ah, då åkte vi hem igen :')
ingen som orkade.
blev stannade av f.a vilket jag & sandra gillade starkt
snygga, jävlar! tur jag fick en i min dörr!haha
nej nu blire film & skit
rätt säker på att det blir sömnlöst även inatt
tur jag gillar det.

& på tal om ingenting
fick se en ful jävel på skolan idag!
någon som inte vet skillnaden på
patetisk & paranoid :')
abstinens, rusade ut & tog en lugnande pinne
tänk vad katten kan släpa in
aja, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0