healing hearts still bleed

jag.är.världens.gladaste!
ingenting kan stoppa mig nu
de här ska jag hålla kvar, föralltid!
& kommer någonting emellan mig nu,då flippar jag
men å andra sidan så vet jag att inget
& då menar jag verkligen INGET kan göra det
inte nu,inte sen,aldrig :}
visst låter det bra!

drog mig ur sängen imorse utan en endaste blund i ögat
papie körde in mig till skolan lagomt till halv 9
stolt över mig själv att jag skulle pallra mig iväg på
hiku för första gången på länge.
sure, en kvart, fatta, 15 jävla minuter sen var den lektionen slut
gick ner med boysen & talade lite i väntan på nästa lektion
denna började tydligen 12.15 -.-
klockan 12 kommer fetto & förstör mig dag!!!!!
'jennifer, vi har ingen media'
sug min salte! asa jobbigt, setat i skolan hela dagen
för vadå? jo just precis ingenting
men då kommer lovisababe & ccrider upp med en leverans
så nu har man fått studentkläderna också! :')
ikväll blir det till & umgås med robban johansson som
äntligen kommit hem från kuk-dalen! göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0