fight for our right to love

följde med mor & far till avesta imorse
dom skulle köpa ny säng
hähä,jag & bror min har sargat deras gamla riktigt rejält
helt klart värda en ny, de har jag då tyckt i många år! ;>
väl där så kom jag & papie på, mina byxor som jag beställde
för bra länge sen,dom kanske ville hämtas också!
så nu ligger dom på sängen breve mig :')
älskar'om!

& för att inte glömma, så åkte datorn i marken nyss
så nu sjunger även den för sista refrängen
crap!
aldrig mera tekniska saker alltså,blir ju bara dyrt
för den här gången, så var jag faktiskt oskyldig!

förövrigt så blir de nog krogen ikväll
de beror på pojkarna,man lär ju ställa upp för laget
men isf blire snabbvisit, om jag inte hinner bli av med
min söta migrän dock :]
visä sä, men nu ska jag fixa.

älskar denna!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0