care

hemma
hmm.. va inte igår taha
men fyfasen va kul vi har haft det!
hotellet jävlar.
är nästan full än, snurrar då som så
detta är illa, men det är lika värt det varje gång
fyllefrossa fortfarande, har haft det precis hela dagen
eftersom cc handlar som hon gör så var jag hellre vaken
hela natten, ensam! :')
gött vare, kom till p.a 06.45 HAH
uhjuhj,efter det så blev det barnprogram för min del
tur dom inte sov nå vidare länge ;}
stackars zombie-lovisa! men kung är hon

fredagen toppar ganska bra den med
ankan & jag fick då bra med motion
där vare både dikesvändor,raketer i röven
& en massa mer galenskaper
bl.a. a-traktor maffian! ohmy...
dock,så fick han rött kort senare där
undra varför :b

nej nu ska jag ta tag i ett & annat,här kan man ju inte sitta
tack dudes för gårdagen.bästa på länge ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0