anfall är bästa försvar

media inställd så slutade vid 12, ruskigt skönt!
mamie kom in & hämtade mig
så nu ligger jag utslagen i sängen & tänker ta massa
välförtjänta powernap's!
helt slut efter gårdagen, dendär jäkla emma ska då
alltid få en & bli full, på en måndag!
fast å andra sidan, de är ju då man vet att allt är i sin ordning :}
morsan kom då med kvällens garv
-
'jennifer, de är dags att komma hem nu'
'det är hajar här'
'se upp då'
'waaarning'
'går du på droger?'
tack morsan, vafan!
-
iallafall, kom precis på att jag ska göra om på mitt rum
så därför räknade jag hur många prickar jag kommer göra mig av med
jag kom till 159, men sen så tappade jag bort mig..
& så viktigt äre inte så jag tänker banne mig inte sitta & räkna igen ;>
nej, nu ska jag fylla på niklas usb med ny musik
sen blir det film & sova en timme eller massor =)
ni vet vart ni finner mig, bitches ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0