when a stranger calls

hon ringer & ger inte upp, ojojoj ;)
.
'hej'
'heeej?'
'vad gör du?'
'vem äree?'
'de är josse va?'
'kanske'
'du är snygg!'
'ofta?!'
'nej okej då. är du neger?'
'eeeeeeeh'?
.
ah, de va hon :'D hhahahahha... dumma, dumma mattias ;>
.
'säg vad du heter!'
'vad jag heter.'
'ja men säg då'
'jag sa det ju nyss?'

asså, kan inte sluta garva, shit! hahahaha, fyfan va kung man får vara
stackars flicka... tur vi hare skoj iaf, mattias kan han
.
'du har svart hår?'
'jaah?'
'ja, neger. haha ägd'
'jaaahaa..'
.
nej fyfan! nu får linus ta & komma så vi kan äta!
pyss ;*
.
mattias sjunger till myskoflickan : 'liiinus, vad döljer du för mig...'
gah jag dör ;'D tårarna sprutar & magen krampar förfan
hahahaha..... shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0