sweet dream or a beautiful nightmare

så jävla nyfiken så jag tror fan håret på dig kommer ramla av snart!
tycker det är så otroligt gulligt när du håller på som du gör
vafan, stå på dig människa!!!!!
du kan väl fan inte kasta över dina misstag på mig
bara för det inte blev som du hade tänkt dig

keep head up be happy, det var du som lärde MIG det
men det är DU som borde göra som det står
& jag sa att jag kunde hjälpa dig, men ikke.
då behöver du inte stå där o klaga heller
det är ditt beslut vi lever på idag, va glad då också....
jag har då börjat om & det vet jag då en till av oss som behöver

-
så va det ju den där rackarns delen med att sova också.
sovit typ 4 h om jag minns rätt, dock pigg när jag vaknade
så jag antar att jag blir vaken resten till f.a skolan börjar =)
skrivit sms aningen i sömnen också, ehehe!
skitsamma,tror du förstår fall du kastar om några ord osv ;*
nu blire fasen en film tror jag, känner inte för att somna om iaf
när ja ändå bara drömmer skitdrömmar! :p
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0