sommarnatt ?

alltså, vilket jävla runkskit rent ut sagt!
ursäkta språket men fan, kan man bli annat än sne?
när i mitt liv ska jag få sova då?
ja, jag vet att jag alltid tjatar om att sova är onödigt,
varför sova bort livet liksom?
men stunder som dessa, då vill man inget hellre än & somna ;(
känns som alla sover utom jag dårå, nanananana....
kärringar :')
fast på ett sätt så spelar det ju ingen roll fall jag inte sover på nätterna
va ju till skolan idag en snabbis & snackade med min mentor bl.a.
snacka om strikta regler ?! stryp-koppel.se
jag skulle hellre sova på lektionerna sa han, än att vara hemma
jag får inte skolka en endaste lektion till, då ryker mina peningar
& så får jag inte sjukanmäla mig själv längre. insane
jävla barnskola!
synd man inte kan skylla ifrån sig på någon annan bara ;> höhö..
ash, ett halvår kvar bara, sen ytterligare ett fittår, SEN SÅ
då jävlar ska jag spränga varenda skola som existerar, typ =)
underhållning på topp-nivå, haha äre detta som kallas skade-glädje eller? fy fan vilken sopunge alltså, tycker lite synd om honom ändå ;) 
http://existenz.se/out.php?id=20380
well, bara tre timmar kvar tills man ska pallra sig till skolan då -.-
alltså har jag ca 2 timmar framför mig som kommer bli bra tråkiga.
kanske ska gå ut & springa några varv på åkern,
då snackar vi tråkigt, & en död jennifer för den delen...
buuh, jag tycker synd om mig själv ;( jag som inte vill gå på piller. gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0