so in love

helt jävla o t r o l i g t! ;) haha, den gick varm igår den
lite piggare nu så även lättare & skriva när man inte har andys jävla parkinsons
eller hur faen det stavas!
sitter atm hemma vid andreas & väntar på att han ska komma ut ur duschen
sen bär de av till beverly hills en sväng, dom saknar mig lite där hemma ;>
är ju aldrig där nuför tin, men inte bölar jag för de. jag har viktigare saker för mig
ikväll blire myspys, gillart!
som sagt
det går bra nu, kompis det går bra nu =)
kom precis & tänka på gårdagens högsta skratt, MOAHAHA....
snacka om pinsam människa, gillade det vi såg dock så man kunna skratta ur sig lite :)
okq8 säger väl bra mycket de också... jag kan, om jag bara vill. eheh ;>
lite för mycket av det goda men de gillar vi.
tack pojkar för gårdagen, ni är bäst! ;*
får vi göra om massa massa gånger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0