so baby don´t worry, you are my only

mh, vafasen säger man? klockan är 7 & jag har inte somnat än
hahaha, de börjar bli sig likt tycker jag ! :'D  like old times
tur har jag haft ändå, har haft ett flertal personer som pajsat sig
hela tiden vilket har fått en till att glömma bort att man bör sova på nätterna
well, sånt som händer.
är inte ett dugg trött iaf som tur är, får vi se hur länge de håller i sig bara
har en känsla av att den här piss'skol'dagen är lång också bara för det
men de är ju klart, nöden har ju ingen lag så somnar jag på lektion äre så
jag gör som jag vill! ;)
det har andy lärt mig.
minsann..
-
nu börjar bara fler & fler folk gå upp märker jag
men de var ju skitesamma för min del ;>
ligger & tittar på sandor slash ida + barnprogram på nikelodeon
finns inge bättre (:
för den delen håller jag på att törsta ihjäl! tänk om jocke.p kunde
gå upp någon jäkla gång så jag kan gå & dricka kanske?!?!...
får bli donkenkaffe på lunchen med cc iaf, dehär kommer inte hålla :D
-
nu vill jag att min plutt ska vaknaaaaaaaaaaaaaa ;( gah
dumt på ett sätt & vara uppe hela natten, nu blir jag ju ifrån dina sms ännu mera.
men kan inte sova utan dig så hä va ju skitesamma ;* <3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0