she can let go

mitt liv har fått en drastisk vändning, jag är påväg uppåt med stora kliv!
har genom mig själv & även andra kommit fram till att
vissa saker inte är värda att 'stå & vänta på'
eller framför allt gråta över
jag har inte gett upp, jag har släppt det bara
och det är inte jag som är boven i dramat, därför det gick lättare än jag trodde
precis som jag alltid sagt, så kommer jag alltid att finnas där
det har jag lovat & löften håller jag
men trött på att ta skit över saker som jag inte har gjort
så nu ligger inte bollen hos mig längre
vill du något, så kommer du! now you know..
känns redan mycket bättre att skrivit dedär, & ta det inte som en baksmäll
lär dig bara
-
imorgon blir det avesta utan mobil tror jag tusan
har ju redan några dom bästa vid min sida
öl skratt härj & leva livet, något jag är bra på
och i vår egna värld finns inga problem, just därför ni gör min dag
dygnet runt!

****

dig älskar jag tills hjärtat säger stopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0