om vi kände varandra bättre skulle vi bättre förstå hur ofta vi missförstår varandra

ah, tur det finns mackor säger jag!
eftersom röv'cc har stora problem att pallra sig hit! ;>
toffel-jääävel!
imorse så tyckte jag lite synd om andy kanske
han kom hit till halv 10 & skulle hämta mig,
bara att jag äntligen kunde få mig en hel natts sömn vilket slutade
med att jag vaknade vid 14.00, haha! big fail kan man ju lugnt säga
så han hade tydligen dragit hem igen, fastän jag sa att han kunde
överfalla vårat kylskåp som är proppat med massa smått&gott
ist för att dra röven till hedemora & dedär förbannade donken :)
well, de redde sig väl tillslut, han kom ju tillbaka senare
så nu sitter vi & kikar på into the blue med snygg'alba
& dricker lite öl, dum vana
får väl se fall fröken christine pallrar sig hit eller om det blir imorgon
har ju iaf privat-chaufför till skolan ;>
kanske skulle ha suttit fint med ett körkort nu.... uhf!
.
nejdu, nu blir det till & fortsätta sociala, & imorgon lär jag fan till skolan
it sux!
********
äkta vänskap, tar aldrig slut.
& bilden lär säga sitt

Kommentarer
Postat av: Blob

haha det där är fan michelles parfymhylla!

2010-02-01 @ 13:21:41
Postat av: jennifer

ja visst äre det! =) & ditt försök till att vara anonym skulle jag nog kalla fail. läser party-bloggar jag med! :)

2010-02-03 @ 05:44:33
URL: http://jnnfer.blogg.se/
Postat av: RONYA

försökte hon ens vara anonym din hagga?

2010-02-03 @ 18:59:37
URL: http://rronyasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0