oh, she´s a diva!

& där åker han, again ;>
tur andreas kommer hem idag då! en drar & en annan kommer hem
eheh, bortskämd?
blev ingen skola idag, tyckte det var viktigare & vara med pojkarna
eftersom dom skulle åka idag ;p hej ig'barn!
åkte 4hjuling på sjön, mattias körde väl fast som vanligt :)
& välte, hahahahaha det var så roligt! ;'D  'tjohooooo'
& för den delen så gick det inte så mycket bättre för dom andra två
nissarna heller, hah.. well, smällar man får ta när man ska ha kul
trodde dock att jag skulle förfrysa mina tår, buuh!
-
atm sitter jag & min högra hand & letar för fulla muggar
nu har jag bestämt mig & denne skall inköpas när mostafa 1&2 lämnar mig för thai
busigt värre, tror dom kommer bli aningen chockade, & sura :)
men det är ju inte mitt problem, kan ju nån som bryr sig ta
nanananana...
& jag kom på att linus faktis har helt rätt i att jag är eb! :)
eftersom jag måste ha hjälp till 1000 för att fixa detta skit liksom
jävla äckelkonton man ska ha överallt, man skulle haft en hemlig gömma hemma asså..
nej nu ska jag tanka hem massor med filmer & mysa i min ensamhet!
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0