MFJ vafaaaaaaaaaaaan =)

jaruh, orden 'lugn stund' finns nog inte i emma's hjärna tror jag
hahah, du är crazy my friend!
men tur är väl det, du finns då alltid på rätt plats vid rätt tillfälle :)
vi lyckades då med nå förjävla bra snyggt idag alltså!
fan va nöjd jag är, tänk att man inte behöver ha nån cool hårexpert
här för o klara av detta busenkla jobb
som sagt, jag är nöjd! resten sket jag i ;b
party!
-
stirrar verkligen ut klockan nuför tin
ja jag kanske tjatar men det är ju mitt problem
jag längtar nå enormt! fan va göett de ska bli, ha...
& inte nog med det så ska emma bjuda på kaffe utan kaffe imorrn
fattar inte hur man kan dricka den skiten! ;>
ge mig vatten så är jag nöjd, & en massa roligt skvaller. eheh
-
ne, nu ska jag slänga iväg ett sms så du får ringa lille vän
du har ju fått vänta lite länge nu, sry!
efter det blire film & förhoppningar om att bli trött
whish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0