lika barn leka bäst!!

jag ÄLSKAR DIG emma herneborg!
hur kan man hata en människa så mycket, som man inte ens känner ?
och hur orkar man kalla en person för en massa jävla skit,
när man varit där själv? fatta'nte
& sen är det ju väldigt moget också! :p
vi som vet hur du fungerar & speciellt hur du är
det är vi som älskar dig som mest! =)
no shit,  hedemora är kung!
folk tror att det är så mycket skitsnack med i bilden
men de roliga är att så mycket är det inte, utan folket utanför som skapar den!
som sagt, ful får man vara, men inte dum
& att jag är fet? jag skrattar, snälla vafan,
vart finns moralen? & fettet? :)
tänk lite, förfan!
-
enda, jag tänker yttra mig om saken :) & brudar, ni är bäst.
allt som sagts från det hållet är sån dubbelmoral, så vi don´t giva a fuck :)
SÅ, nu är man välbehållen hemma från tyskland iaf.
som sagt, vilken jävla resa.
somnade väl vid en halv 10 igår & vaknade 9 imorse så nu är jag med igen!
hörde att det är fest ikväll grabbar! kommer bli nice (y)
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0