'life sux without you baby<3'

spännande dag! roliga människor :)
inte sovit inatt som sagt så varit på högvarv hela dagen
tur man hade hjälp av cc, galna kärringjäfel! ;'D
haha, bästa starten på skolan någonsinn tror jag
synd mamma lovisa alltid ska vara så petnoga med allting...
ser verkligen fram emot att bo här i beverly hills med dig bruttan
vi kommer rocka fett, riktigt fett :'D
-
här smids storplaner, iiiih jag är happyface till 1000 !
hoppas.hoppas.hoppas
imorgon kommer svaret, tänker hålla tummarna tills dess
antar att det blir till o vara vaken inatt igen
väl hemma så blev jag pigg på nytt, helt sjukt!
men inte bölar jag för det, riktigt skönt & varva dygn faktiskt
dumt & sova bort den tid man kan göra vettigare saker på, right!?
-
kom precis och tänka på en lite rolig sak
jag som alltid har sagt att jag hatar, verkligen HATAR spotify
ah igår så lockade conrad mig så mkt att jag skaffade väl det jag me då..
allt för 'right here in my arms' låten :)
nu ska jag kolla film & hoppas på att inte bli trött
peace! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0