jag lever min dröm

tröttnar aldrig
|
|
v
igår: bio med boysen & kollade snabba cash!
japp, jag hade fel. som vanligt, den var görbra! tur mattias stod för
underhållningen, snacka om lättskrämd, haha....
~tjejskrik~ :'D
uhjdå, idag har jag drunknat av förkortningar.
nej inte riktigt, men nästan!
rpm - hbt - wmf - mfj - ask - ftp [inte den ni tror] eheh
osv osv osv.
idioter, precis va ni är! tur att dessa är dom som står för er!
inte den sista dock (y)
lilla söt ringde för inte så länge sen & sa att dom skulle äta pirre osv
inte ett dugg avis, mår illa av att bara tänka tanken
fint att mamma ringde nudå
'jennifer, vad ska du ha för pizza'
sug min salte alltså, grymt trött på skräpmat !
blääääääääää, undra varför. kan de ha med pojkarna & göra kanske ?
japp!
-
om 15 timmar, dåni. då blir det hus i helvete vill jag lova :'D
kommer bli fett med nice
& nu tar migränen över känner jag så det blir till att försöka sova
en sväng. & nej, jag tror inte jag lyckas somna....
lär bara tillägga, bigfail brorsan idag.
haha, fan va kass man kan vara. tur jag inte brås på dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0