jag kan en sång, som går folk på nerverna

sikken dag, full fart med andra ord! eheh
började med att vi klev upp lite väl sent kanske, som vanligt då men ikke mitt fel
även det som vanligt :'D haha
mattias kom & hämtade oss så bar det av till säter-grillen för att äta pirre
kändes riktigt värt,  åt ingenting typ (:
efter det drog vi oss till borlänge tur & retur i kalasfart
mattias köpte brallor så vi kunna åka 4hjuling utan att han skulle frysa ihjäl
tur var väl det att linus bröt benet i samma vända så vi råkade ta fel parkering. uhps
tillbaka till säter & möta emma & ankan, riktigt nice,
men nära en slängspya där haha!
tätt efter kom även robert in & var social en sväng, men han drog ju lika snabbt som han kom
så gåre när man är kärring & inte kan stå på benen riktigt dagen efter ;)
sen blev då då full kareta, mattias fastnade, linus va feg [ ;) ]
& den andre parveln som jag aldrig kommer ihåg namnet på,
han trodde jag skulle köra ihjäl sig själv :) hahaha...
mini-morsan vettu, men ni klarade er ju dock helt galant. förvånad jag ja!
drog oss hemåt & alla bröt ut i asgarv när vi såg stackars bilen i nya rondellen
(y)
chillkväll här mot slutet ändå, vattenpipa film & myes! er kommer jag aldrig tröttna på
snart är då dagen kommen här iaf, när hotell a'la jennifer öppnar!
bara 10 dagar kvar nu, NICE!
-
imorgon, fy vill inte ens tänka på hälften... men ändå,
sista dagen innan äckel-tisdag & blir hämtad i skolan, inte blir de då varm bilfärd iaf :'D
nej nu blir det film & tänka på söt.L som vanligt
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0