jag har liksom, ordning på mitt liv.

SuPp ! =)
ah vad säger man?! pappa frågade vid 8 tiden fall jag skulle med till skolan
han skulle ändå åka & göra lite stuffs så han kunde köra mig samtidigt sa han
men eftersom jag var helt säker på att vi hade sovmorgon så stannade jag
mh, mycket riktigt så hade vi ju det
men nu är resten av lektionerna inställda
tur jag inte åkte till skolan imorse då
vet själv hur galen jag skulle vara just nu då!
men inte bölar jag för det, blir till & vara med emms ist
först ska vi till hennes mor en sväng & sociala
sen blir det till & göra en brasa :'D eheh, detta kommer bli sköj!
cc' som har lärt mig, skyll på henne ;)
-
blir nog stockholm till helgen! göettmoes
men vad som händer där, förblir ändå ett mysterium =)
sug på den ni, jag är då överlycklig!!
men som sagt inte bestämmt än -.-
sitter & väntar på ett endaste ynka litet sms. .
-
nu ska jag städa rummet & invänta emma =)
& du din lille task ska nog pallra iväg ett sms snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0