i can transform ya

åååååååh mats ernstsson -.-
va lite sådär jävligt småsegt & somna igår & bara för det så glömde jag ställa klockan
& pappa åkte iväg vid typ 10 i 8 vilket inte hjälper mig ett piss
eftersom man måste gå då till bussen för att hinna med fanskapet ?!
jaha, aja, blir väl hemma idag igen då :')
dock så börjar man ju inte fören vid 10 tiden, så nästan helt 100 på
att papie hinner tillbaka igen, hoppas han är på bra humör bara
annars kommer han inte köra mig haha!
-
känner mig typ halvstressad över mig själv just nu
drar imorgon & inte orkat inskaffa mig någon biljett än -.-
fy&fasa, det reder sig nog mer eller mindre =)
dedär fixar nog mammsen, förhoppningsvis iaf ! ehehe
frågan e om man kanske skulle kunna få träffa bäjb någonting nu snart också ?
snor moschans bil & kidnappar cc' hon kommer mer än gärna köra ;'D ;*
nej nu ska jag fan hoppa upp & göra något vettigt.
aah, försöka iaf. sen ska jag fixa skjuts, de här håller inte!
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0