härj 2000.

har varit speedlopp här nyss
andy skulle gömma sig vilket blev bilda hög
linus skulle försöka komma ifatt mig vilket enbart blev att han slira runt
jag skrämde skiten ur a men fan vad jag fick igen -.-
hoppade även sönder ett trappsteg,
enbart andreas fel eftersom jag trodde han var där under & behövde lite tukt
yäyä, en spricka har väl ingen dött av ;>
sen ville dom ha en popcorn-kick på det,
sopjävlar, de luktar fan bränt ända hit!
dock är jag helt säker på att det har & göra med deras iq'n
inte att dom råkade vara förlänge i micron =)
bra tid på dygnet känns det som, hur fan ska man kunna somna nu
fast de rör ju inte mig i ryggen för att vara ärlig
man är väl en hejjare på att dygna, min vardag med andra ord ;>
nu blir det till o fylla badkaret med både vatten & bubblor
här ska svinas!
slav ändy           kung jp !         dörrkillar'n lajnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0