gaga ohlala!

ahfan, va säger man
jag har nog aldrig sett ett sådant stort smile på någon människa
någon gång i hela mitt liv tror jag fasen! ;>
hehe, sötnos!
blev en roadtripp till tyskland & tillbaka så nu sitter man
hemma vi linus & gör ingenting
själv är han sverigest segaste människa som vanligt =)
mattias ligger i sängen & sover, synd att han är den enda med körkort! HA
äeh, fyfan va roligt vi har haft det! skratt-attack verkligen,
ingen kunde andas & alla grät mer eller mindre
underbart!
fan att bajsrobert alltid ska kräva så mycket av mig -.-
annars hade jag suttit & druckit öl nu. SUG =)
men va gör man inte för er gullungar.
snart bär det av mot dalarna igen, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0