ful får man vara, men inte dum.

precis därför har jag väääärldens idé här
den där lille polismannen, han får gärna sova vid mig när han är UR tjänst.
annars fåre fan vara, lärt mig att det är fienden domdär...
för om han inte jobbar, då kanske han är liiiiiite smart iaf =)
jag håller tummarna!
-
var inte meningen att du skulle få den uppfattningen om saken babe
det var inte precis så jag menade & eftersom du nu slocknat
så äre väl som det är
hoppas du är på lite bättre humör imorgon bara, du är mycket sötare så ;>
eheh...
& snart bär det av till skolan, vilket jävla runkskit helt seriöst -.-
o enligt tidningen ska man ju klä på sig en jävla massa
ska bli riktigt nice & träffa allt folk igen dock
här ska planeras sp3 fest! (y)
-
nu ni, nu fick jag ett leende på läpparna som räcker till öronen
can't stop thinking of you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0